מה שאתם רואים

זה רק קצה הקרחון

רב הנסתר על הגלוי בתוכינו בני האדם

וכדי להיות מדוייקים צריך להכיר את מה שמתחת… מה שבמצולות.

אז מה נעשה כדי להתגבר

איך נעשה שיווק ממוקד?!

נחקור את הקהל

נלמד עליו, מה הוא אוהב מה סדר היום שלו, ואת השיווק נעשה בול לצרכים שלו.

נעשה איפיון מעמיק

כאן נעשה עבודת חקר של ממש, נענה לעצמינו על כל השאלות שעלו על המשתמש שלנו.

ניקח בחשבון את התוצאה

נסתכל למשתמש שלנו בעניניים, אחרי שהכרנו ככ׳ טוב, נדע איזה רגש אנחנו רוצים שיעלה לו ונדייק.

העזרו בטבלת הרגשות לבחור את הרגש שאתם רוצים לייצר.

בואו נצלול יחד נגלה את עולמו של המשתמש שלך

טבלת רגשות רצויים

אמונות ודעות

מאז שאנו קטנים ועד היום אנו גדלים עם תפיסות עולם, ערכים וכל מיני דעות שאמרה לנו סבתא בילדותינו. כל אלה נצרבים אצלינו וגורמים לנו לפרש את המציאות בצורה מסויימת.

חוויות ילדות

חוויות הילדות שלנו מעצבים את המבוגרים שאנחנו, את תפיס החוויה שלנו, אלה הגורמים לנו לפרש סיטואציה בצורה שונה מהאחר.

אופי ואישיות

כל אחד שונה ומיוחד, כל אחד בעל אישיות וקווי אופי שמחייחדים רק אותו. כך זה זה יוצר פירושים שונים לסיטואציות שנובעות מהאופי של אותו אדם.

תרבות

במקומות שונים על כדור הארץ יש מגוון עצום של תרבויות, כל תרבות מפרשת את המציאות לפי הקוד התרבותי שלה. כך אותה סיטואציה מתפרשת באופן שונה.