קידום אתרים או בשמו המקצועי אופטימיזציה במנועי חיפוש
Search Engine Optimization

בניתם אתר מושלם לעסק שלכם, אז מה הדרך לגרום לו להיות העובד הכי חרוץ שלך?

נבצע קידום אתרים מקצועי.

קידום אתרים הוא אוסף פעולות שאנו מקדמי האתרים עושים על מנת לגרום לאתר שלכם להופיע במקומות הראשונים במנועי החיפוש השונים, ובעיקר בגוגל שהוא המנוע הפופולרי והנפוץ ביותר. 

קידום האתר מתחלק לקידום אורגני וקידום ממומן.

קידום אורגני הם פעולות שנעשות בעת בניית האתר ואחריו כדי שהחיפוש של האתר שלכם יופיע במקומות הראשונים בחיפוש של גוגל ויגרום לתנועה באתר וביצוע רכישות.

קידום ממומן הוא תשלום לגוגל עבור פרסום האתר שלכם או פרסום דף נחיתה פרסומי, במקומות הראשונים. יש צורות שונות לפיהם ניתן לבצע קידום ממומן או תשלום לפי קליק על המודעה, הגדרת תקציב קבוע לפיו גוגל מפרסם וכדו'.

חשוב להדגיש שעבודת הקידום היא לא קסם, ונעשית בעבודה עקבית ומאומצת לטווח די ארוך של זמן. 

הקידום כולל  פעולות אופטימיזציה שעשויות לגרום לגוגל ושאר מנועי חיפוש להעלות את האתר שלכם מעלה מעלה במנועי החיפוש, לא ניתן להתחייב למקום מדוייק שבו יופיע האתר.

העבודה בקידום אתרים מתחילה להיות ניראת לעין  מינימום אחרי חצי שנה של עבודה מאומצת, שזה פרק הזמן בו מנועי החיפוש יספיקו לסרוק את האתר ולעדכן את פעולות הקידום שנעשו. 

כמובן שהדירוג של האתר הוא לא הדבר היחיד שנמדד בקידום, בסופו של דבר אנו מודדים את התנועה ואת כמות הלקוחות החדשים שנוספו לעסק דרך האתר שזאת המטרה שלשמה בסוף הכל נעשה.

אבל, מכיון שרוב האנשים המחפשים את השרות שלכם יבחרו באחת מארבעה הראשונים שקופצים להם במנוע ובטח לא יעבורו אפילו לעמוד השני, נשאר לכם פשוט להיות שם. ולשם זה כל עבודת הקידום המאומצת שנעשית.

 

 

 שלבי הקידום: 

  • בדיקת הקוד של האתר והתאמתו למנועי החיפוש.
  • הכרות עם העסק וביצוע מחקר שוק שלו.
  • איתור מילות המפתח המתאימות ביותר לעסק.
  • התאמת טקסטים באתר לסריקה של מנועי החיפוש.
  • בדיקת תפריט ועמודי האתר וביצוע אופטימיזציה בדפים תוכן וכותרות באתר.
  • ביצוע אופטימיזציה לתמונות שיתאימו לסריקה של גוגל.
  • בניית קישורים לאתר להגביר את הפופולריות שלו.
  • הוספת תוכן איכותי שיעניים את הגולשים.
חשוב לשים דגש ,
  • שהאתר שעשיתם יהיה מותאם למובייל.
  • שלא תיהיה חסימה של דפי האתר.
  • כותרות ארוכות, ריקות או שאינן קשורות לתוכן הדף.
  • תיאור עמוד, ריק מתוכן או שאינו קשור לתוכן הדף.
  • יותר מידי מילות מפתח.
  • סרבול יותר.
  • קישורים שבורים.
  • דפי “שגיאה 404”
  • כתובות URL ארוכות מדי
  • הצגת תוכן בצורה לא מסודרת.
  • תוכן משוכפל.
  • תוכן מועתק מאתרים אחרים.
  • שגיאות שרת.
לסיכום נראה שעבודת קידום האתרים היא עבודה מאומצת עקבית ואיכותית, אבל היא משתלמת ונותנת מענה לטווח ארוך. 

לעומת זאת קידום ממומן אינו נותן מענה לטווח ארוך, הוא טוב ונכון נקודתית אבל השאיפה של העסק צריכה להיות בקידום האורגני שהוא איכותי ויעיל בהרבה.